PŁATNOŚCI I ZWROTY

PŁATNOŚCI

Płatności w naszym sklepie odbywają się za pośrednictwem internetowych przelewów bankowych, należy jednak pamiętać iż moment wysyłki towarów jest uzależniony od czasu zaksięgowania wpłaty na koncie sklepu, co może trwać do dwóch dni roboczych.

Dane do przelewu:

Wycinanria.pl
Pierwiosnków 11
40-750 Katowice
Nr konta bankowego: 23 1140 2004 0000 3302 7739 0120 mBank

ODBIÓR TOWARU

Przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić czy towar nie uległ uszkodzeniu podczas jego transportu. W przypadku zauważenia widocznych obrażeń zewnętrznych przesyłki zaleca się odmowę przyjęcia przesyłki oraz niezwłoczny kontakt z naszym działem obsługi klienta.

ZWROT TOWARU

W terminie 14 dni od otrzymania przesyłki, możesz odesłać zakupione niepersonalizowane produkty do sklepu jeżeli nie zostały one wyeksploatowane lub zniszczone, bez konieczności podawania przyczyny, a my zwrócimy Ci pieniądze za zakup.

Szczegół reguluje ustawa z dnia 30 maja 2014 r. oprawach konsumenta.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie.